Pacman Capture the Flag 2022/23

Študentsko tekmovanje iz umetne inteligence Pacman Capture the Flag v okviru mreže Eutopia organizirata Univerza Pompeu Fabra iz Barcelone in Fakulteta za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani. Tekmovanje Eutopia Pacman je izpeljava klasične računalniške igre Pacman, tekmujete pa lahko posamezno ali v tekmovalnih ekipah. Tekmovalci morate sprogramirati svoje agente, ki nato v medsebojnih dvobojih upravljajo vsak svojega pacmana in hkrati tudi duhove, ki skušajo ustaviti nasprotnika. Od študentov, ki želite sodelovati, se pričakuje znanje programiranja, poznavanje osnov podatkovnih struktur in algoritmov, iskalnih algoritmov ter verjetnosti – na ravni uvoda v umetno inteligenco. Pravila tekmovanja, navodila razvoja agenta ter način oddaje rešitve so navedeni v dokumentu Eutopia Pacman Contest documentation, ki ga pozorno preberite.

Več podatkov o tekmovanju, pripravi in izvedbi je podano v obvestilu na FRI-Informatorju. Tekmovanje bo potekalo ob naslednjih rokih:

  • Testni krog tekmovanja bo izveden v ponedeljek, 5. decembra (ob 12. uri). Namen testnega kroga je testiranje delovanja sistema in povratna informacija vsem tekmovalcem, kako se obnese njihova koda.
  • Uradno tekmovanje bo izvedeno v ponedeljek, 12. decembra (ob 12. uri).

V okviru predmeta Računalništvo v praksi / Obštudijska strokovna dejavnost lahko pridobite 3 KT za sodelovanje na dva različna načina:

  1. Za uvrstitev v zgornjih 10% rezultatov tekmovalcev ali tekmovalnih ekip.
  2. (posodobitev: študenta za tehnično pomoč smo že našli) Za pomoč pri tehnični podpori tekmovanju: Iščemo študenta, ki bo poskrbel za izdelavo prijavnega obrazca in generiranje .json datoteke, ki bo vključevala vse tekmovalce Univerze v Ljubljani (večinoma s FRI), in jo bo glavna organizatorka UPF Barcelona uporabila za izvedbo uradnega tekmovanja.

Kontakt: prof. dr. Zoran Bosnić (e-mail: zoran.bosnic@fri.uni-lj.si). 


Zadnja sprememba: sreda, 23. november 2022, 10.56